2015. április 5., vasárnap

Házi csoki

Tavaly nyertem Süninél egy nagyon aranyos nyuszis szilikon sütőformát, amit most avattam fel egy hirtelen ötlettől vezérelve, ugyanis Évánál megláttam a házi milka csoki receptjét, és rögtön összeállt a kép: ebből bizony nyuszi-csoki lesz a locsolóknak. :)
Én a lenti adag negyedéből készítettem, mert a nyuszi formákat csak félig akartam megtölteni. A adag negyedéből 6 db, kb 1-1,5 cm vastag nyuszi született.



Hozzávalók:
  • 25 dkg cukor 
  • 2 dl tejszín 
  • 10 dkg vaj 
  • 25 dkg zsíros tejpor
  • 3 púpos ek. keserű kakaópor 
  • 2 cs. vaniliás cukor
Elkészítés:
A cukrot, tejszínt és a vajat lassú tűzön 6-8 percig főzzük.
A tejport, a vaníliás cukrot és a kakaót  összekeverjük, majd a a főzött masszához keverjük.
Tetszőleges formába öntjük, tetejét elegyengetjük (én vízbe mártott kanállal dolgoztam), és egy éjszakára hűtőbe tesszük.

Én celofánba csomagoltam a nyuszikat és kenderzsineggel kötöttem rá masnit. Így kapják meg holnap a locsolók. :)








2 megjegyzés:

Éva írta...

Örülök hogy kipróbáltad és nagyon jó így formába Öntve:)

Süni írta...

Nagyon cukik lettek :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...