2013. június 2., vasárnap

Blogszülinapi játék

Június 3-án, azaz holnap, 1 éves lesz a blog. Az a sok biztató hozzászólás, amit az elmúlt egy évben kaptam tőletek, mindenképp arra ösztönzött, hogy egy kedves kis játékkal kedveskedjek Nektek! :)

Mivel sok-sok játék fut, és tudom, sokszor nehéz határidőre elkészíteni a gasztronómiai remekeket, így arra gondoltam, én kicsit mást kérek tőletek, mint egy finomság elkészítését.


Szóval, aki játszani szeretne, attól azt kérem, hogy az alábbi kérdéseket válaszolja meg a blogján, vagy ha nincs blogja, megteheti ennél a bejegyzésnél hozzászólásként.

1. Mi az az 5 különleges konyhai segédeszköz, ami nélkül ma már nem tudod elképzelni a konyhádat? (itt pl olyan dolgokra gondolok, mint mondjuk szilikonos muffin forma vagy mondjuk elektromos hús hőmérő) Arra kérlek, tényleg olyanokat írjatok, amiket sűrűn használtok, és a megvásárlását bármikor, bárkinek ajánlanátok, mert annyira megérte. :) Így tippeket adhatunk egymásnak, segíthetjük mások munkáját is. :)

2. Volt-e olyan konyhai kütyü, amit teljesen feleslegesen vettetek meg, mert abszolút nem használjátok? (szerintem mindenkinek volt ilyen, úgyhogy nem ám letagadni! :) )

3. Mi az a 3 konyhai munka, amit nagyon, de nagyon nem szerettek csinálni?

A játékban a blogom követői vehetnek részt. A megszületett blogbejegyzések linkjét a dittisdolgok@freemail.hu-ra küldjétek el nekem legkésőbb 2013. június 21-ig.
Nem feltétel, de megköszönöm, ha hirdetitek a játékot a blogotokon. :)

És hogy mit nyerhettek? Egy könyvecskét péksütikről, IKEA-s dizájnos csipeszt és lapátot (krémek, tészták tálból való kikaparásához imádom használni), 4 fiola aromát sütéshez, saját kertünkben termett, teljesen bio szárított paprikafüzért, és egy kis pudingot, teát és kávét. Mindenből 2 darabot, hogy a párotokkal együtt tudjátok élvezni! ;)




17 megjegyzés:

Éva írta...

Gratulálok blogszülinapod alkalmából! További sok sikert és jó blogolást kívánok szeretettel! Megpróbálom nem elfelejteni és válaszólgatni kérdésedre!

trollanyu írta...

Boldog blogszülinapot kívánok:) Mindenképpen játszom, ha lehet nekem is Norvégiából:) Kapásból tudom is a választ a kérdésekre, majd kiteszem a blogon a játékodat:)

Ditti írta...

Köszönöm lányok! Örülök, hogy jöttök játszani! Persze, hogy lehet, Norvégiából is! :)

HajniZoli írta...

Boldog blogszülinapot! Jó kis játékot eszeltél ki, nagyon tetszik:-)

Gonda Hajnalka írta...

Gratulálok a szép évhez!!! Sok sok örömed leld benne... Puszi Ditti!!!

Belli írta...

Boldog blog szülinapot :))
Kívánom,hogy még sok-sok örömet és boldog pillanatot okozzon Neked!!Puszillak:)

Ditti írta...

Köszi Flóra és Belli! Gyertek ti is játszani! :)

Erika írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!!
Csatlakozom én is játékhoz. :))

Ditti írta...

Erika! Várlak szeretettel a játékra! :)

teller-cake írta...

Kedves Ditti! Nagyon boldog blogszülinapot Neked! Összeszedem a gondolataimat és én is válaszolok majd a kérdéseidre! ;-)

Ditti írta...

köszi! Gyertek, gyertek! :)

Zsuzska írta...

Szia Ditti! Nagyon jó kis játékot találtál ki! Válaszoltam is a kérdésekre, de nem tudok Neked e-mailt küldeni, folyton hibaüzenet jön vissza... Ha nem bánod, így beírom ide a linket: http://gyzsuzska.blogspot.hu/2013/06/valaszok-ditti-jatekara.html
Boldog blogszülinapot! :-)

Éva írta...

Szia Ditti! Háromszor küldtem el emailben és sikertelen volt így ide teszem a linket:http://takarekoskonyha.blogspot.hu/2013/06/ditti-blogszulinapi-jatekahoz.html
Köszi a játékot!

Ditti írta...

Zsuzska, Éva, köszönöm, hogy jeleztétek a problémát, javítottam! Én írtam el, ne haragudjatok!
Zsuzska! Örülök, hogy jöttél játszani! :)

VRJúlia írta...

De jó, hogy hosszú még az idő- lejárnak az évzárók, és akkor bekapcsolódom :)
Sok-sok szép blogélményt!

Monika írta...

Ez dejó játék!!!!!!Isten éltessen blogoddal együtt!!!!!
Megyek a blogkuckómba megválaszolni a kérdéseket.:)

Csilla írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! :) Már néhány napja én is kitettem a blogon a játékodat. Klassz játékot találtál ki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...