2013. június 21., péntek

Ma még játszhattok!

Ne feledjétek, ma lejár  a blogszülinapi játékom határideje. Aki akar, ma még csatlakozhat, és megválaszolhatja azt a pár kérdést, amit feltettem!

Mivel volt egy kis kavarodás az e-mail címemmel, és többen nem tudtátok elsőre elküldeni a bejegyzések linkjét, összeírtam, hogy eddig ki játszik, akitől megkaptam az értesítést. Ha valaki esetleg hiányzik, kérem, jelezze!

Trollanyu
Éva (Takarékos konyha)
Teller Cake
Zsuzska
Lezsik
Süni
Hajni
N.D Lélekdoromboló
Erika
Mammka
Csilla, de nála nem találom a bejegyzést, csak hogy kitette a játékot. Írtam is neked Csilla!

Tudom, sok a dolog, a befőzési szezon is elkezdődött, de ha van pár percetek és kedvetek, akkor szeretettel várlak Titeket játszani! :)

1 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Ideígérkeztem, és éjfél előtt nagyon szeretnék bekapcsolódni...várj meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...