2013. október 27., vasárnap

Birsalma leves

Egyszerű és finomságos. :)
Mennyiségeket csak kb. írok, mindenki ízlésének megfelelően készítheti el.


Hozzávalók:

  • 7-8 db kicsi-közepes birsalma
  • 2 nagy kanál tejföl
  • 2 csapott ek liszt
  • cukor (én nádcukrot használtam)
  • örült fahéj
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2-3 karika citrom

A birsalmákat meghámozzuk, magházukat eltávolítjuk, és felkockázzuk.
Bő vízben feltesszük főzni, ízesítjük cukorral, fahéjjal, csipet sóval és a citromkarikákkal. Puhára főzzük az almát (hamar megfő!).
A tejfölt a liszttel csomómentesre keverjük, és ezzel habarjuk be a levest, forralunk rajta egyet és kész is. A legvégén, mikor már elzártuk a gázt, beleszórjuk a vaníliás cukrot.
Lehűtjük és fogyasztjuk, bár én melegen is nagyon szeretem. :)




8 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Imádom! Olyan guszta a kép, hogy megindult a nyálelválasztásom"! D:()

Ditti írta...

Köszi Flóra! :D

Monika írta...

Valószínüleg leves lesz a várakozó birsalmából::)Köszönöm!

Gerdi írta...

De szeretem a birsalmalevest! Mi is hasonlóan készítjük, télen befőttből is. Szépek a fotóid!

Ditti írta...

Köszönöm lányok! A fotókkal igyekszem nagyon, de még bőven van hová fejlődni. :)

Vicuska írta...

Csatlakozom Gerdi hozzászólásához!!! :D

Névtelen írta...

Nagyon finom lett;köszi a receptet!

Ditti írta...

Nagyon örülök, hogy kipróbáltad, egészségetekre! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...