2018. január 21., vasárnap

Brokkolis répás bulgur csirkemellel

A receptet innen vettem, nagyon-nagyon finom!
Csak annyit változtattam, hogy nekünk volt kész, megfőzött bulgur a hűtőben előző napról, így a zöldséget és a húst pici vízzel teljesen készre pároltam és a végén  forgattam bele a bulgurt.


Hozzávalók:
  • fél db csirkemell csíkokra vágva
  • fél  db brokkoli rózsáira szedve
  • 1 közepes sárgarépa vékonyra gyalulva (zöldséghámozóval vágjuk vékony csíkokra)
  • 2-3 gerezd zúzott fokhagyma
  • 1 lilahagyma vékonyra szeletelve
  • 1 mk kurkuma
  • 1 mk őrölt curry
  • só, bors
  • olívaolaj
  • 1 csésze (2,5 dl) bulgur
  • 2 csésze víz
Elkészítés:

A csirkemellet az olívaolajon megpirítjuk, majd hozzáadjuk először a zúzott fokhagymát, majd  a többi zöldséget és a fűszereket, fedő alatt kicsit pároljuk.
Hozzáadjuk a bulgurt és a vizet, összeforgatjuk, és fedő alatt addig főzzük, míg a bulgur teljesen megpuhul.

Nagyon finom és egészséges egytálétel.
Én wokban készítettem, és nagyon hamar elkészült.

1 megjegyzés:

Linda írta...

Szia, baromira tetszik a cikk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...